دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه »  اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم روز قدس در اصفهان 

 اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم روز قدس در اصفهان 

کد خبر: 9278

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در اصفهان را اعلام کرد. 

رخدادشهر: سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس محدودیت هایی در شهر اصفهان اعمال می شود که از شهروندان می خواه یم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را بعمل آورند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 5 بامداد روز جمعه 25 فروردین ماه توقف هرگونه وسيله نقليه در طول خيابان حافظ ، خيابان سپه، خيابان استانداري و خيابان نشاط ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین از ساعت 7 صبح روز 25 فروردین تردد وسایل نقلیه از مسيرهاي زيرگذر امام علي (ع)، تقاطع گلزار- احمدآباد، تقاطع هشت بهشت- نشاط، به سمت چهار راه شکرشکن و ميدان امام خميني (ره) ، تقاطع فلسطين به سمت تقاطع استانداري- سپه و تقاطع طالقاني- شمس آبادي، تقاطع کتابخانه مرکزي و تقاطع تختي به سمت ميدان امام حسين(ع) ممنوع خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنين محل پارک موتورسيکلت ها بلوار هشت بهشت، خيابان استانداري و خيابان حافظ قبل تقاطع کرماني و محل پارک اتوبوس هاي عمومي نيز خيابان ميرداماد، خيابان شمس آبادي و خيابان نشاط در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی در پایان به شهروندان توصيه کرد به علت کمبود ظرفيت پارکينگ ها و جهت رفاه حال روزه داران حتما از ناوگان حمل و نقل عمومي، استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید